Achiko Ltd .: Fintech Achiko Limited vermeldt zijn aandelen op de SIX Swiss Exchange

ZÜRICH--()--NIET VOOR RELEASE, PUBLICATIE OF DISTRIBUTIE (ALS GEHEEL OF GEDEELTELIJK) IN OF VOOR DE VS, AUSTRALIË, CANADA OF JAPAN OF ENIGE ANDERE JURISDICTIE WAAR DIT EEN SCHENDING VAN DE TOEPASSELIJKE WETTEN ONDER DIE JURISDICTIE

Achiko Limited (“Achiko”, ISIN KGY0101M1024), een toonaangevende aanbieder van spelbetalingsdiensten in Indonesië, geeft vandaag zijn 89’632’142 aandelen op de SIX Swiss Exchange aan tegen een referentieprijs van USD 0,70 per aandeel. De free float bedraagt ​​41,2 procent op het moment van notering.

“Onze beslissing om op de Zwitserse beurs SIX te noteren is een strategische keuze, met een langetermijnvisie. Zwitserland is een levendige en groeiende hub voor Fintech-innovatie met een sterke en ondersteunende regelgeving. We zijn van plan een lokale vestiging te openen hier in Zwitserland om strategische partnerschappen in Europa te ondersteunen. ” zei Allen Wu, voorzitter van Achiko. “We zijn verheugd om te worden genoteerd aan SIX Swiss Exchange en kijken uit naar het succes van Achiko met ons uitgebreide beleggersbestand.”

Press Contact
Germany and Austria