Helius ™ Smart Lidar-system van Cepton Technologies erkend als een CES 2020 Innovation Awards Honoree

De baanbrekende op lidar gebaseerde objectdetectie-, tracking- en classificatieoplossing van Cepton stelt bedrijven en steden in staat om een ​​veiligere, slimmere wereld te bouwen

SAN JOSE, Californië--()--Cepton Technologies, Inc. heeft vandaag aangekondigd dat zijn Helius ™ Smart Lidar-system is uitgeroepen tot CES® 2020 Innovation Awards Honoree. Het CES Innovation Awards-programma van de Consumer Technology Association (CTA)® is een prestigieuze wereldwijde competitie die jaarlijks wordt gehouden ter ere van uitstekend ontwerp en engineering in consumententechnologieproducten in een breed scala van categorieën. Dit jaar wordt Helius geroemd in twee categorieën: Tech for a Better World, waarin productinnovaties worden belicht die gericht zijn op positieve sociale en wereldwijde impact; en Smart Cities, die technologieën en applicaties herkennen die zijn ontworpen om stedelijke ervaringen met verbeterde intelligentie te verbeteren. Deze erkenning bevestigt de inzet van Cepton om intelligente lidar-oplossingen in verschillende industrieën te brengen om een ​​veiligere, slimmere wereld te helpen bouwen.

Media Contact: Faithy Li, Cepton Technologies,  media@cepton.com

Media Contact: Faithy Li, Cepton Technologies,  media@cepton.com