MSCI voltooit privéaanbieding van $ 500 miljoen 4.000% senior notes vervallen 2029

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van scherp afgestelde beslissingsondersteunende tools en services voor de wereldwijde investeringsgemeenschap, heeft vandaag aangekondigd dat het met succes zijn privéaanbod van $ 500 miljoen heeft voltooid. 4.000% senior notes (hierna: “notes”) met vervaldag 2029 (hierna: “Offering”). De notes zullen vervallen op 15 november 2029.

MSCI is van plan de netto-opbrengst van Offering te gebruiken voor algemene bedrijfsdoeleinden, inclusief, zonder beperking, terugkoop van haar gewone aandelen en mogelijke acquisities.

Na aanpassing van Offering verwacht MSCI op aangepaste basis dat de totale rentelasten, inclusief de afschrijving van financieringskosten, ongeveer $ 147 miljoen zullen bedragen voor het jaar eindigend op 31 december 2019.

Investor Inquiries
sallilyn.schwartz@msci.com