Transphorm verzendt meer dan een half miljoen GaN-stroomapparaten voor multi-kilowatt-klasse toepassingen

De groeiende acceptatie van het bedrijf, vergezeld door de verhoogde betrouwbaarheid van het GaN-platform

GOLETA, Californië--()--Transphorm Inc. – de leider in het ontwerp en de productie van de hoogste betrouwbaarheid en eerste JEDEC- en AEC-Q101 gekwalificeerde 650 V gallium nitride (GaN) halfgeleiders – onthulde dat het meer dan 500 duizend GaN FET’s met hoog voltage heeft. Het bedrijf heeft deze mijlpaal bereikt terwijl klanten zijn GaN-platform met hoge kwaliteit en hoge betrouwbaarheid blijven gebruiken.

Hoogspanning GaN-goedkeuring

Klanten in de brede industriële, infrastructuur- en IT- en PC Gaming-markten hebben publiekelijk aangekondigde in-productie-apparaten gebouwd met Transphorm’s GaN-technologie. Ze illustreren het toenemende vertrouwen in GaN-oplossingen die naar verwachting een aantrekkelijke markt zullen zijn.

Heather Ailara
211 Communications