Pacific Drilling maakt resultaten derde kwartaal 2019 bekend

• Equinor heeft een tweede optie goed gebruikt, waardoor de achterstand van Pacific Khamsin in het derde kwartaal van 2020 is gewaarborgd
  • Pacific Bora heeft een nieuw contract goedgekeurd met één bron van ENI in Oman

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling SA (NYSE: PACD) (“Pacific Drilling” of het “Bedrijf”) heeft vandaag resultaten voor het derde kwartaal van 2019 gepresenteerd. Het nettoverlies voor het derde kwartaal van 2019 bedroeg $ 90,8 miljoen of $ 1,21 per verdund aandeel, vergeleken met een nettoverlies van $ 73,6 miljoen of $ 0,98 per verwaterd aandeel in het tweede kwartaal van 2019.

Pacific Drilling CEO Bernie Wolford zei: “,We blijven zinvolle achterstanden wegwerken wat de kracht van ons marketingteam, onze reputatie voor hoge prestaties en de kwaliteit van onze moderne vloot aantoont. We zijn verheugd dat de Pacific Khams is ingebracht tot het einde van het derde kwartaal van 2020. ”

Investor Contact:
James Harris