Airtame & AirServer kondigt eerste partnerschap in de industrie aan

De samenwerking stelt elke gebruiker in staat om een digitale opname te maken van het beeldscherm (schermspiegeling) via AirPlay, Google Cast en Miracast. Aangedreven door AirServer, geleverd door Airtame.

NEW YORK & KOPENHAGEN, Denemarken--()--Airtame (www.airtame.com), het toonaangevende platform voor het delen en samenwerken van draadloze schermen, heeft vandaag aangekondigd een exclusief productpartnerschap met AirServer (www.airserver.com) te zijn aangegaan, de toonaangevende leverancier van schermspiegeling. Door de samenwerking hebben Airtame 2-klanten de optie om AirServer te activeren, zodat de gebruikers hun scherm kunnen spiegelen of casten van elk apparaat naar elk scherm via AirPlay, Google Cast en Miracast.

Als een robuuste toevoeging aan de toonaangevende desktop-app van Airtame voor Windows, macOS, Chromebook en Linux, biedt deze samenwerking de gebruikers volledige flexibiliteit, zonder extra kosten.

MEDIA CONTACT:
Martin Stockfleth Larsen