DXC Technology lanceert Managed Multi-Cloud Services Powered by VMware in alle cloudomgevingen

BARCELONA, Spanje--()--DXC Technology (NYSE: DXC) heeft vandaag een multi-cloud orchestration-, automatiserings- en governance-oplossing gelanceerd die de levering van beheerde diensten in elke cloud transformeert.

DXC Managed Multi-Cloud Services powered by VMware biedt consistent servicebeheer op schaal en stelt klanten in staat om investeringen in VMware te maximaliseren voor een aanzienlijk concurrentievoordeel in de multi-cloud. De nieuwe cloudoplossing werd hier aangekondigd op VMworld Europe.

Volgens IDC zullen tegen 2024 ongeveer 90% van de Global 1000-organisaties multi-cloud managementstrategie├źn hebben met ge├»ntegreerde tools in publieke en private clouds. DXC Managed Multi-Cloud Services powered by VMware biedt een universeel cloudmanagementplatform dat selfservice, automatisering en continue levering van IT-services biedt via een IaC-model (Infrastructure as Code).