SunLike-serie Natural Spectrum-LED's overgenomen door verlichtingsmerk REMEZ voor LED-lampen van mensgericht verlichtingsontwerp.

Het merk REMEZ en de natuurlijke spectrum-LED's van de SunLike-serie van Seoul Semiconductor (Graphic: Business Wire)

MÜNCHEN--()--Seoul Semiconductor Co., Ltd. (KOSDAQ 046890), een toonaangevende wereldwijde innovator van LED-producten en technologie, heeft aangekondigd dat de natuurlijke spectrum-LED's van de SunLike-serie zijn goedgekeurd voor verlichtingsmerk 'REMEZ' door RemiLicht GmbH voor de Russische verlichtingsmarkt. De LED-lampen hebben een mensgericht verlichtingsontwerp, mogelijk gemaakt door de LED's uit de SunLike-serie.

De LED's uit de SunLike-serie die door RemiLicht GmbH zijn gebruikt voor LED-lampen die worden gebruikt voor residentiële verlichting en bureaulampen, hebben kleur bereiktemperaturen van warm wit (3000 K) en koud wit (5700 K), geoptimaliseerd voor natuurlijke lichtspectra door het bereiken van een lagere blauwe lichtpiek vergelijkbaar met de spectrale curve van zonlicht om verstrooide reflectie en verblinding die gebruikelijk is bij conventionele LED's te verminderen.

Seoul Semiconductor Inc.
Jeonghee Kim