Toegewijde IoT-satellietservice Hiber start commerciƫle research op wereldwijde schaal

~ Hiber, gelanceerd door opstartende routiniers van bedrijven zoals Booking.com, JustEat & Treatwell, opent $ 100 miljard externe verbonden technische industrie ~

~ Op alle continenten begint Hiber met het testen van zijn volledig geautomatiseerde end-to-end service in verschillende sectoren, waaronder landbouw, olie en gas en logistiek ~

~ Hiber brengt connectiviteit naar 90% van de wereld zonder netwerk ~

AMSTERDAM--()--Na de lancering van zijn eerste twee nanosatellieten in de stratosfeer eind 2018, verheugt het Nederlandse startupHiberis zich te kunnen aankondigen dat zijn connected tech (ook bekend als Internet of Things of IoT) netwerk, laag vermogen en lage kosten, connectiviteit met afgelegen en ontwikkelende gebieden voor het eerst in de geschiedenis, is nu live. Na slechts drie jaar productontwikkeling, markeert de commerciƫle lancering van de volledig geautomatiseerde end-to-end service, bekend als Hiberband, de nieuwste stap voor Hiber, waar het zijn eerste klanten de technologie zal laten testen.

Name: Alice Cornelius/Kerry Rothery
Contact Number: +44 (0) 20 3893 5026