Mercatus aangekondigd als finalist voor de SuperReturn “Software Service Provider of the Year” Award

De beste en slimste van Private Equity vieren innovatieprestaties

SAN MATEO, Californië--()--Mercatus, het dataplatform voor particuliere marktbeleggers, heeft vandaag aangekondigd dat het is geselecteerd als finalist voor de SuperReturn Award voor hun prestatie in innovatie: softwareprovider van het jaar. De SuperReturn Awards tonen de meest indrukwekkende huisartsen, LP’s, adviseurs, service- en technologieleveranciers in de branche.

“Het is altijd een eer om te worden erkend door marktleiders en veteranen zoals SuperReturn voor innovatieprestaties,” zei Haresh Patel, CEO van Mercatus. “In veel opzichten voelt het alsof – als je in slaap was gevallen in de jaren tachtig en vandaag wakker werd – de technologische systemen en platforms in veel private equity-bedrijven niet veel zijn veranderd. Maar de huidige marktdynamiek en enorme hoeveelheden gegevens vereisen een nieuwe technologische mindset. Verouderde oplossingen snappen het niet. We beginnen die verschuiving te zien, en we geloven dat we een moderne datagestuurde architectuur hebben voor particuliere marktbeleggers, die een flexibelere en verbonden infrastructuur creëren voor het volgende decennium van snelle groei. ”

Melanie Flanigan
+1-415-971-1886