Kite Lake stuurt een brief aan de raad van bestuur van Inmarsat Plc naar aanleiding van brieven van Oaktree en Rubric

LONDEN--()--Kite Lake Capital Management (VK) LLP dat als Investment Manager / Sub-adviseur voor en namens onderliggende fondsen een economisch belang heeft in 17.770.258 aandelen (meer dan 3,8% van het uitstaande eigen vermogen) van Inmarsat Plc (“Inmarsat”). Zij heeft vandaag aangekondigd dat het een brief aan de raad van bestuur van Inmarsat heeft gestuurd naar aanleiding van eerdere brieven van Oaktree Capital Management, LP en Rubric Capital Management LP.

De volledige tekst van de brief is hieronder weergegeven.

De raad van bestuur van Inmarsat Plc
99 City Road
Londen, EC1Y 1AX
UK

5 november 2019

Aan de raad van bestuur van Inmarsat Plc:

Kite Lake Capital Management (VK) LLP (‘Kite Lake’) heeft als Investment Manager / Sub-adviseur voor en namens onderliggende fondsen een economisch belang in 17.770.258 aandelen van Inmarsat Plc (meer dan 3,8% van het uitstaande eigen vermogen).

Jamie Sherman
jamie.sherman@kitelake.com