MobileIron erkend als een sterk presterend bedrijf door onafhankelijk onderzoeksbureau in Zero Trust eXtended Ecosystem Platform Providers Evaluatie

MobileIron behaalde de hoogst mogelijke score op het gebied van beveiliging van personen / personeel, apparaatbeveiliging, ZTX-routekaart en -differentiatie, en ZTX-bepleitencriteria

MOUNTAIN VIEW, Californië--()--MobileIron (NASDAQ: MOBL), het bedrijf dat het eerste mobile-centric, zero-trustplatform voor de onderneming heeft geïntroduceerd, heeft vandaag aangekondigd dat het is gerangschikt als een sterke performer in de Forrester Wave ™: Zero Trust eXtended Ecosystem Platform Providers, Q4 2019-rapport.

Het rapport evalueerde 14 geselecteerde leveranciers op basis van een uitgebreid pakket van 16 evaluatiecriteria in de categorieën huidig aanbod, strategie en aanwezigheid op de markt. MobileIron behaalde de hoogst mogelijke scores op het gebied van beveiliging van mensen / personeel, apparaatbeveiliging, ZTX-routekaart en -differentiatie en ZTX-criteria voor belangenbehartiging.

Media contact:
Jenny Pfleiderer