FLIR lanceert de Fido X4 Premium Handheld Explosieven opsporingsdetector

Nieuwe Fido X4 biedt veelzijdige, intelligente detectie op de frontlinies

As FLIR Systems’ most advanced handheld explosives trace detector, the Fido X4 delivers unmatched sensitivity for a broad range of explosives, so users can detect threats at levels other devices cannot. (Photo: Business Wire)

ARLINGTON, Va.--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) heeft vandaag de lancering aangekondigd van de FLIR Fido® X4, de nieuwste, meest geavanceerde versie van zijn premium handheld explosieven opsporingsdetector. De Fido X4 levert een ongeëvenaarde gevoeligheid voor een breed scala aan explosieven, zodat gebruikers gemakkelijk bedreigingen kunnen detecteren op niveaus waartoe andere apparaten niet in staat zijn.

De TrueTrace®-detectietechnologie van FLIR Systems beschikt over een nieuwe vijfkanaals sensorarray die uitgebreide dekking voor bedreigingen biedt. TrueTrace kan nauwkeurig een breed scala aan explosieven detecteren op nanogram- tot sub-nanogram-niveaus – inclusief militaire, commerciële, geïmproviseerde en zelfgemaakte explosieven – waardoor gebruikers in slechts tien seconden bruikbare informatie kunnen verkrijgen door identificatie van bedreigingen.

Media Contact:
Joe Ailinger, Jr.