OpenGate Capital kondigt overname van meerderheidsbelang in CoreMedia AG aan

Vennootschap stelt toonaangevend Content Management en Digital Experience Platform Company in staat om te voldoen aan de groeiende vraag naar Agile Digital Marketing Solutions

LOS ANGELES & PARIJS--()--OpenGate Capital, een wereldwijde private equity-onderneming, heeft vandaag aangekondigd dat het een meerderheidsbelang heeft verworven in CoreMedia AG (“CoreMedia”), een wereldwijd Content Management en Digital Experience Platform, van Deutsche Telekom Capital Partners en een consortium van particuliere investeerders. De investering is de zesde in het onlangs gesloten, tweede institutionele fonds van OpenGate van ongeveer $ 585 miljoen. CoreMedia, met meer dan 160 werknemers, heeft zijn hoofdkantoor in Hamburg, Duitsland en is actief in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Singapore. De voorwaarden van de transactie zijn niet bekendgemaakt.

OpenGate Media Contacts
Alanna Chaffin, Head of Investor Relations & Communications