MSCI-prijzen $ 500 miljoen 4.000% Senior Notes vervallen in 2029

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevend bedrijf van beslissingsondersteunende tools en services voor wereldwijde investeringsbedrijven, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn privéaanbieding van een totaalbedrag van $ 500,0 miljoen van 4.000% senior heeft geprijsd. Notes vervallen in 2029 (de “notes”) tegen een uitgifteprijs van 100,0% om 4.000% op te leveren (het “Aanbod”). De rente op de notes zal 4.000% bedragen en zal halfjaarlijks contant betaalbaar zijn, beginnend op 15 mei 2020. Het Aanbod zal naar verwachting worden afgewikkeld op 7 november 2019, afhankelijk van de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden. MSCI is van plan de netto-opbrengst van het Aanbod te gebruiken voor algemene bedrijfsdoeleinden, inclusief, zonder beperking, terugkoop van haar gewone aandelen en mogelijke acquisities. De notes zijn senior ongedekte verplichtingen van MSCI en worden gegarandeerd door MSCI en bepaalde van haar binnenlandse dochterondernemingen.

MSCI Inc.

Investor Inquiries