Sake Information Service Company SakeWiz heeft de Sake Tourism Information Site in vier talen vrijgegeven en is verhuisd om zijn activiteiten uit te breiden

Het bedrijf heeft ook 45 miljoen yen opgehaald, voornamelijk van individuele investeerders

TOKIO--()--Sake-informatieleverancier SakeWiz Co., Ltd. (Locatie: Setagaya-ku, Tokyo; President: Manabu Mori; hieronder, "SakeWiz") heeft de lancering aangekondigd van hun sake-brouwerij-tourinformatiesite, Sake Tourism (https://saketourism.sakewiz.com), beschikbaar in 4 talen (Japans, Engels, Traditioneel Chinees en Koreaans).

Daarnaast haalde het bedrijf op 6 september 2019 in totaal 45 miljoen yen op via een aandelenallocatie van derden aan 10 individuele beleggers.

SakeWiz zal het ingezamelde kapitaal gebruiken om de ontwikkeling van diensten te verbeteren en zich te concentreren op marketing, om de aantrekkingskracht van sake-brouwerijtours, zowel in Japan als in het buitenland, te communiceren via Sake Tourism (*1), en om Japanse sake te populariseren rond de wereld.

SakeWiz Co., Ltd.
Publicist