Pavilion behaalt de VMware Ready-status voor zijn hyperparallelle flash-array

Bedrijf presenteert klantimplementatie voor het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en NVMe-Over-Fabrics op VMworld Europe

BARCELONA, Spanje--()--Pavilion Data Systems, de leider in NVMe-Over-Fabrics, heeft vandaag release 2.3 van zijn bekroonde Hyperparallel Flash Array met VMware Ready-status aangekondigd. Het compromisloze enterprise-opslagplatform ondersteunt nu een complete reeks functies voor gegevensbeheer voor consolidatie van VM-wildgroei en native Container Storage Interface (CSI) voor vereenvoudigde migratie naar PKS-, Docker- en Kubernetes-containers. Versie 2.3 bevat native VMware-ondersteuning voor vCenter, VMware Ready-ondersteuning voor NFS samen met achterwaartse compatibiliteit voor block-gebaseerde iSCSI-connectiviteit. Het bedrijf zal de integratie van de VMware NVMe-Over-RDMA-inbox-stuurprogramma-ondersteuning demonstreren op VMworld Europe in Barcelona, stand # G209, 4-7 november 2019.

Pavilion Data Systems
Walter Hinton