Beveiligde toegang is verbroken. Fyde Enterprise lost het op.

De Zero Trust-oplossing biedt upgrades voor beveiliging, connectiviteit en productiviteit voor wereldwijde bedrijven

LISSABON, Portugal--()--Fyde, de nieuwe standaard voor Zero Trust, heeft vandaag Fyde Enterprise aangekondigd. Een nieuwe oplossing voor veilige toegang die het risico vermindert, de privacy beschermt en de prestaties verbetert. Terwijl digitale transformatie en de cloud onze manier van werken en toegang tot apps veranderen. Door het verdwijnen van de traditionele bedrijfsomvang onstaan er nieuwe beveiligingsrisico’s en compliance-uitdagingen die traditionele oplossingen zoals VPN’s doorbreken. Een krachtig alternatief voor VPN’s. Fyde Enterprise werkt op elke infrastructuur, elk apparaat en met elke applicatie op een bedrijfsnetwerk. Aangesloten bedrijven kunnen nu externe toegang moderniseren, wereldwijd beveiligings- en toegangsbeleid afdwingen en naadloze connectiviteit bereiken zonder de productiviteit in gevaar te brengen.

U.S.
Dawn van Hoegaerden