MSCI lanceert privéaanbieding van $ 500 miljoen senior notes vervallen in 2029

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van juridische beslissingsondersteunende hulpmiddelen en diensten voor de wereldwijde investeringssector, heeft vandaag aangekondigd dat het voorstelt om voor 2029 een totaalbedrag van $ 500,0 miljoen aan senior notes uit te geven (hierna: notes) in een privéaanbod dat is vrijgesteld van de registratievereisten van de Securities Act van 1933, zoals gewijzigd (hierna: Securities Act). De notes vervallen in november 2029. Het voorgestelde aanbod is onderworpen aan markt- en andere voorwaarden. Als het aanbod met succes wordt geplaatst, is MSCI van plan de netto-opbrengst van het aanbod te gebruiken voor algemene bedrijfsdoeleinden, inclusief, zonder beperking, terugkoop van haar gewone aandelen en mogelijke acquisities. De notes zijn senior ongedekte verplichtingen van MSCI en worden gegarandeerd door MSCI en bepaalde van haar binnenlandse dochterondernemingen.

MSCI Inc.
Investor Inquiries