Sigma Systems versnelt product- en service-innovatie voor SmarTone in Hongkong

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldwijde leider in catalogusgestuurde software, maakt vandaag bekend dat het bedrijf is geselecteerd door SmarTone, een toonaangevende telecomaanbieder met operationele dochterondernemingen in Hong Kong en Macau, om nieuwe producten en aanbiedingen op de markt te brengen voor zijn meer dan twee miljoen klanten, om de digitale transformatie en tijd te versnellen.

In het kader van deze meerjarige overeenkomst zal Sigma Systems Sigma Catalog, Sigma CPQ, Sigma Order Management, Sigma Portfolio Inventory en Sigma Insights inzetten, die samen het bekroonde Create-Sell-Deliver Portfolio vormen. Dit versnelt product- en service-innovatie voor SmarTone, versnelt de dienstverlening aan klanten en speelt een centrale rol bij het ondersteunen van de 5G-gerichte strategie van de serviceprovider. De implementatie zal worden uitgevoerd in samenwerking met WiseSpot, gevestigd in Hong Kong, een toonaangevende systeemintegrator en ontwikkelaar van oplossingen voor de telecommunicatie-sector.

Adnan Bashir
Senior Corporate Communications Manager
Sigma Systems
+1 647-204-0999

Chloe Purcell
Head of PR
Milner Strategic Marketing Ltd.

Adnan Bashir
Senior Corporate Communications Manager
Sigma Systems
+1 647-204-0999

Chloe Purcell
Head of PR
Milner Strategic Marketing Ltd.