beqom geselecteerd door JTI voor het beheren van de wereldwijde vergoeding voor 40.000 medewerkers

NYON, Zwitserland--()--beqom, een cloud-based total compensation software provider, kondigde vandaag aan dat het is geselecteerd door Japan Tobacco International (JTI), een bedrijf van 11 miljard dollar dat meer dan 100 merken op de markt brengt, om de Total Rewards te beheren voor zijn meer dan 40.000 werknemers in 80 landen.

De beqom oplossing zal alle aspecten van compensatie beheren, inclusief benchmarking en beloningsanalyse, basisloonbeheer, kortetermijn incentives (bonus), lange termijn incentives, en sales performance management - allemaal beheerd op beqom's single platform.

De hele tabaksindustrie maakt een grote verandering door, net als JTI. Ze bieden consumenten een ruimere keuze dan ooit tevoren, door middel van aanzienlijke investeringen in producten met een lager risico, wat heeft geleid tot de noodzaak om hun veranderende activiteiten te beheren met betere, moderne technologie├źn.

English: Katherine McCabe | +1 571 310 6897 | katherine.mccabe@beqom.com
French: Lucile Cottard - +41 79 457 6162 - lucile.cottard@beqom.com