AWS opent datacenters in Spanje

Een nieuwe regio van AWS Europe (Spanje) wordt de komende jaren uitgerold, zodat klanten workloads kunnen uitvoeren en gegevens kunnen opslaan in Spanje en eindgebruikers kunnen werken met een nog lagere vertraging.

SEATTLE--()--Amazon Web Services, Inc. (AWS), een Amazon.com-bedrijf (NASDAQ: AMZN), heeft vandaag aangekondigd dat het een nieuwe infrastructuurregio in Spanje zal openen. De nieuwe regio AWS Europe (Spanje) zal bij de lancering uit drie Availability Zones bestaan ​​en wordt de zevende regio van AWS in Europa, die deel uitmaakt van bestaande regio’s in Dublin, Frankfurt, Londen, Parijs, Stockholm en de aankomende lancering van de regio Milaan begin 2020. De regio Spanje wordt naar verwachting eind 2022 of begin 2023 geopend. Momenteel biedt AWS 69 Availability Zones in 22 infrastructuurregio’s over de hele wereld. Met deze aankondiging heeft AWS nu plannen aangekondigd voor nog 13 Availability Zones en nog vier regio’s in Indonesië, Italië, Zuid-Afrika en Spanje. Ga voor meer informatie over de wereldwijde infrastructuur van AWS naar: https://aws.amazon.com/about-aws/global-infrastructure/

Amazon.com, Inc.
Media Hotline