Paidy kondigt $ 143 miljoen USD aan financiering aan: $ 83 miljoen USD in serie C-uitbreiding & $ 60 miljoen USD aan schuldfinanciering

TOKYO--()--Paidy Inc. (“Paidy”), een betalingsprovider die onmiddellijk uitgegeven krediet aanbiedt, heeft een aanvullende financiering ter waarde van $ 143 miljoen USD aangekondigd. De financiering bestaat uit een serie C-uitbreiding en schuldfinanciering. Financiering voor de Serie C-uitbreiding werd verstrekt door zowel nieuwe als bestaande investeerders aan het bedrijf, terwijl de schuldfinanciering werd geleid door vier financiële instellingen, waaronder een magazijnfaciliteit. Volgens een rapport over de top 20 bedrijfswaarderingen (na financiering) gevonden in “Japan Startup Finance Report 2019H1”1, is deze investering de grootste in de Fintech-industrie. Deze financiering zal Paidy helpen hun balans te versterken, wat op zijn beurt zal helpen om de bedrijfsgroei te versnellen.
1: https://biz.entrepedia.jp/report/japan-startup-finance-2019h1/ (van 29 augustus 2019)

Paidy Inc.
Shoko Okimura (Ms.), +81-3-5544-8729