YITU woonde ICCV 2019 bij met zelf ontwikkelde Cloud AI-chip, met Integrated Software en Hardware Strength

YITU AI chip QuestCore TM (Photo: Business Wire)

Zuid-Korea--()--De 17e Internationale Conferentie over Computer Vision (ICCV 2019) werd deze week gehouden in Seoul, Zuid-Korea. YITU Technology woonde de conferentie bij met haar nieuwste onderzoeken. ICCV staat bekend als een zeer internationaal gerenommeerde conferentie voor computer innovatie en wordt eens in de twee jaar gehouden. Het programma bestaat uit onderwerpen op het gebied van het de beste ICT-innovatie en de technische trends op het gebied van ICT.

Als een wereldwijd toonaangevend bedrijf voor kunstmatige intelligentie heeft YITU altijd aan het front van AI-innovaties gestaan. Van 29 oktober tot 1 november presenteren AI-onderzoekers van YITU hun nieuwste onderzoeksresultaten en praktijken in de branche op de ICCV 2019, inclusief QuestCoreTM, een cloud AI-chip ontwikkeld door YITU, om te communiceren met en te leren van een breder bereik van onderzoeksgemeenschappen.

Yitu Tech
Contact name: Alice Deng