Brightcove stelt makers van inhoud in staat om Over-the-top (OTT) -diensten te lanceren en sneller aan content te verdienen dan ooit tevoren

Brightcove Beacon ™ biedt flexibele opties voor het genereren van inkomsten, zodat klanten bij de lancering inkomsten op verschillende apparaten kunnen herkennen

BOSTON--()--Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV), de toonaangevende aanbieder van clouddiensten voor video, kondigde de lancering aan van Brightcove Beacon ™, een nieuw op SaaS gebaseerd OTT-platform. Brightcove Beacon biedt klanten boeiende OTT-ervaringen op een breed scala aan apparaten, met de flexibiliteit van meerdere modellen voor het genereren van inkomsten voor elke zakelijke behoefte.

Terwijl consumenten hun kijkgedrag blijven veranderen, zoeken omroepen, inhoudseigenaren en aanbieders van betaal-tv naar nieuwe bedrijfsmodellen en technologieën om relevant te blijven voor hun publiek. Het continu groeiende aanbod met weergaveapparaten is een uitdaging voor veel contenteigenaren. Brightcove Beacon pakt dit aan door klanten de mogelijkheid te geven om inhoud op meerdere platformen aan te bieden. Daarnaast helpt Brightcove Beacon met meerdere mogelijkheden om inkomsten te genereren, waaronder reclame-, abonnement-, freemium- en authenticatiemodellen, en om videocontent te vermarketen en geld te verdienen via mobiele, web-, verbonden tv- en smart-tv, allemaal vanuit één platform.

Meredith Duhaime
PR Manager, Brightcove