Afton Chemical voltooit uitbreiding van miljoenen dollars van het Japan Technology Center in Tsukuba

Verbeterde testmogelijkheden voor smeermiddeladditieven in de ultramoderne faciliteit van Afton helpen klanten gedifferentieerde oplossingen te leveren voor hun unieke markt

TSUKUBA, Japan--()--Afton Chemical Corporation, een wereldwijde leider in de markt voor smeermiddelen en brandstofadditieven, kondigde de voltooiing van de uitbreiding van het Japan Technology Center in Tsukuba aan. De heer Jon Heese, gemeenteraadslid van Tsukuba, opende samen met de heer Teddy Gottwald, voorzitter en CEO van NewMarket Corporation en mevrouw Regina A. Harm, President van Afton Chemical Corporation, dochteronderneming van NewMarket, het Japan Technology Center.

AP: Chong Kit Lee on +65 6739 6330 or KitLee.Chong@AftonChemical.com

EMEAI: Kate Edrupt on +44 1344 356823 or Kate.Edrupt@AftonChemical.com

NA: Lauren Packard on +1 804 788 6081 or Lauren.Packard@AftonChemical.com

JAPAN: Kyodo PR on +81-(0)3-3571-5258 or afton-pr@kyodo-pr.co.jp

Release Summary

Afton Chemical announces completion of its Japan Technology Center expansion in Tsukuba.

AP: Chong Kit Lee on +65 6739 6330 or KitLee.Chong@AftonChemical.com

EMEAI: Kate Edrupt on +44 1344 356823 or Kate.Edrupt@AftonChemical.com