Fintech-leiders wereldwijd bundelen krachten in het Pollinate Platform

Het nieuwe Merchant Services-platform wordt gelanceerd met steun van RBS, Mastercard, Motive Partners en EFM Asset Management, met een totale financiering van £ 60 miljoen tot nu toe.

LONDEN--()--Pollinate, het bedrijf achter Tyl by NatWest, is gestart met een groeikapitaalinvesteringsronde van een consortium van wereldwijde marktleiders. Mastercard, Motive Partners en EFM Asset Management (EFM) zullen zich bij RBS aansluiten als zowel investeerders in en partners van de Pollinate business, die tot nu toe in totaal £ 60 miljoen aan financiering heeft opgehaald.

In het afgelopen decennium hebben disruptieve betalingsbedrijven retailbanken uitgedaagd om eigenaar te worden van hun handelsrelaties. Pollinate vindt het overnemen van handelaren voor banken opnieuw uit, waardoor ze effectief kunnen concurreren met deze disruptors. De Pollinate-technologie is een innovatief cloudgebaseerd platform dat de oude betalingssystemen van een bank omhult.

Media contacts
Nicky Harrison