OTIP (Ontario Teachers Insurance Plan) kiest voor FINEOS Claims om collectieve invaliditeits- en levensverzekeringsclaims te beheren

DUBLIN--()--FINEOS Corporation Limited (ASX: FCL), de marktleidende leverancier van groeps- en individuele kernsystemen voor levens-, ongevallen- en ziektekostenverzekeringen, kondigde vandaag aan dat OTIP, een organisatie zonder winstoogmerk die een volledig gamma van groeps- en individuele verzekeringsproducten voor opleiders aanbiedt, heeft gekozen voor FINEOS Claims en FINEOS Payments om een snellere, eenvoudigere en efficiëntere claim- en betalingsverwerking voor zijn bedrijfsactiviteiten van collectieve arbeidsongeschiktheids- en levenverzekeringen te bewerkstelligen.

“We kijken ernaar uit om voor dit project samen te werken met FINEOS”, zegt Patricia Wilkinson-Bizjak, Vice-President of Corporate Affairs and Communications, OTP, “We geloven dat FINEOS de juiste pasvorm biedt voor OTIP wat betreft de mogelijkheden die het biedt.”

Victoria Jamison
FINEOS Corporation