Visa breidt het Transit-partnerprogramma uit om de levering van verbeterde reiservaringen over de hele wereld te versnellen

100 partners die nu zijn ingeschreven in Visa Ready for Transit om snelle, eenvoudige en veilige betalingen naar reizigers te brengen

SAN FRANCISCO--()--Visa Inc. (NYSE: V) heeft vandaag aangekondigd dat 100 partners zich hebben ingeschreven voor hun wereldwijde programma voor transitpartners, Visa Ready for Transit, waardoor transportbureaus toegang krijgen tot een uitgebreid netwerk van technologische oplossingen en expertise om verplaatsingen gemakkelijker te maken.

Transitkantoren erkennen overal de voordelen van contactloze betalingen op tourniquets en bussen. Door op een contactloze kaart of digitale portemonnee te tikken voor een plaatsbewijs bespaart de reiziger kostbare tijd door het vermijden van de noodzaak om een ticket vooraf aan te schaffen, een zelfstandige transitkaart te beheren of in de rij te staan om hun tariefkaart te herladen. Visa hielp het afgelopen jaar alleen al bij het lanceren van 60 nieuwe transitprojecten, en projecten die momenteel live zijn, worden momenteel positief geadopteerd met een stijging van 40% van het aantal contactloze transittransacties per jaar.

Elizabeth Gunn
Elizabeth.gunn@visa.com