ExaGrid uitgeroepen tot finalist in SDC Awards 2019

Bedrijf genomineerd voor “Backup Storage Innovation of the Year”

MARLBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van intelligente hypergeconvergeerde storage voor back-up, kondigde vandaag aan dat het is uitgeroepen tot finalist in de Storage, Digitalisation + Cloud (SDC) Awards 2019. De SDC Awards – de nieuwe naam voor de IT awards van Angel Business Communications – is sterk gericht op het erkennen en belonen van succes in de producten en diensten die de basis vormen voor digitale transformatie. ExaGrid’s EX-serie back-upopslagapparaten met gegevensdeduplicatie is genomineerd voor “Backup Storage Innovation of the Year”. De stemming om de winnaar in elke categorie te bepalen is nu aan de gang en sluit op 15 november 2019 om 17:30 BST. De resultaten zullen worden onthuld tijdens een avondgala in Londen op 27 november 2019.

Stacey Foster
ExaGrid