TransEnterix kondigt plan voor omgekeerde aandelensplitsing aan

• De actie van de Vennootschap die bedoeld is om de marktprijs van haar Gewone Aandelen te verhogen in verband met het eerder aangekondigde streven naar strategische alternatieven.
  • Bijzondere vergadering van aandeelhouders om de Reverse Stock Split goed te keuren, gepland voor 18 december 2019.
  • Verklaring van voorlopige volmacht ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC).

RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.--()--TransEnterix, Inc. (NYSE American: TRXC), een bedrijf in medische hulpmiddelen dat de interface tussen chirurgen en patiënten digitaliseert om minimaal invasieve chirurgie te verbeteren, kondigde vandaag aan dat de raad van bestuur een voorstel heeft goedgekeurd, dat ter goedkeuring zal worden voorgelegd aan de aandeelhouders tijdens een speciale vergadering van aandeelhouders die op 18 december 2019 zal worden gehouden, om de raad van bestuur toe te staan een omgekeerde splitsing van de gewone aandelen van het bedrijf uit te voeren.

TransEnterix, Inc.
Investor Contact: