MobileIron erkend door Gartner voor essentiële mogelijkheden voor Unified Endpoint Management Tools

MobileIron werd gerangschikt binnen de vijf hoogste scores in alle vier de door Gartner geïdentificeerde use cases

MOUNTAIN VIEW, Californië--()--MobileIron (NASDAQ:MOBL), het bedrijf dat het eerste mobile-centric, zero trust platform voor de onderneming introduceerde, kondigde vandaag aan dat Gartner, Inc., de toonaangevende leverancier van onderzoek en analyse van de wereldwijde informatietechnologiesector, MobileIron heeft erkend in zijn rapport Critical Capabilities for Unified Endpoint Management Tools uit 2019.

Het rapport onderzocht de mogelijkheden van 13 leveranciers om te voldoen aan de behoeften van organisaties in vier verschillende gebruikssituaties: PC-beheer, niet-traditioneel apparaatbeheer, zeer veilige en gereguleerde industrieën en onbeheerde apparaten/BYO. MobileIron behaalde de vierde hoogste productscore voor PC-beheer en zeer veilige en gereguleerde bedrijfstakken en de vijfde hoogste productscore voor niet-traditioneel apparaatbeheer en onbeheerde apparaten/BYO-gebruikscases.

Media contact:
Jenny Pfleiderer