ANA vertelt het verhaal van 40 jaar Japanse videogamegeschiedenis met speciale content

• Belangrijke experts verkennen Japanse spellen, van de vroege Famicom-creaties uit de jaren tachtig tot de huidige gigantische e-sport-franchises.

"GAME CHRONICLE" (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--All Nippon Airways (ANA), voor het zevende opeenvolgende jaar de grootste 5-sterren luchtvaartmaatschappij van Japan, zal nieuwe content lanceren, "IS JAPAN COOL? GAME CHRONICLE," dat zich richt op de Japanse gamecultuur en de Japanse bijdragen aan deze groeiende branche onder de aandacht wil brengen. De content zal deel uitmaken van de website van IS JAPAN COOL, die ontworpen is om het internationale toerisme in Japan te promoten. Nu het aantal game-centric bezoekers naar Japan toeneemt, is deze website een essentieel hulpmiddel bij het plannen van reisroutes.

Videospellen zijn het gecombineerde product van de verbeelding van de makers en de passie van de ontwikkelaars. Japan is al lang een trendsetter in het ontwerpen van videogames en deze website biedt toeristen een spoedcursus in de geschiedenis van videogames en hun invloed op de Japanse cultuur.

“GAME CHRONICLE” PR Office: AUR, Inc.
Ashita Iju (Mr.), Miyabi Ishida (Ms.)
TEL: +81-3-5545-3888
E-mail:  ijc_pr-ml@aur.co.jp
Or
ANA Corporate Communications, TEL +81-3-6735-1111,  publicrelations@ana.co.jp

“GAME CHRONICLE” PR Office: AUR, Inc.
Ashita Iju (Mr.), Miyabi Ishida (Ms.)
TEL: +81-3-5545-3888
E-mail:  ijc_pr-ml@aur.co.jp