Pacific Drilling kondigt conference call aan over resultaten derde kwartaal 2019

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) zal een persbericht publiceren met de financiële resultaten voor het derde kwartaal eindigend op 30 september 2019 op dinsdag 5 november 2019 na sluiting van de markt. Het persbericht over de winstaankondiging zal beschikbaar zijn op de website van het vedrijf op www.pacificdrilling.com.

Pacific Drilling CEO Bernie Wolford zal een conference call houden om de resultaten van het derde kwartaal te bespreken op woensdag 6 november 2019, beginnend om 10.00 uur US Central time.

Om toegang te krijgen tot de conference call, moeten de deelnemers contact opnemen met de conference call-operator op +1 800-377-9510 in Noord-Amerika of +1 334-777-6978 buiten Noord-Amerika, ongeveer 10 minuten vóór de geplande starttijd en een bevestigingscode opgeven # 5.137.602. Een herhaling van de conference call zal de volgende dag beschikbaar zijn en kan worden geraadpleegd door +1 888-203-1112 te bellen in Noord-Amerika of +1 719-457-0820 buiten Noord-Amerika en bevestigingscode # 5137602 op te geven.

Investor:
James Harris