De Valence Group adviseert SK Capital bij de overname van PP&S-divisie PolyOne

NEW YORK--()--De Valence Group heeft SK Capital geadviseerd bij de overname van de divisie Performance Products & Solutions van PolyOne Corporation voor een bedrag van 775 miljoen dollar, waardoor een nieuwe leider op het gebied van kunststofverbindingen is ontstaan, GEON Performance Solutions. De voorwaarden van de overname werden niet bekendgemaakt. GEON, met hoofdzetel in Avon Lake, Ohio, is een wereldleider op het gebied van kunststof samengestelde oplossingen, met een vooraanstaand wereldwijd merk in polyvinylchlorideverbindingen, en biedt een breed scala aan geformuleerde polypropyleen- en andere thermoplastische polyolefine producten en diensten op het gebied van contractproductie. Het bedrijf heeft twaalf productielocaties in zowel Noord-Amerika als Aziƫ en heeft ongeveer 1.100 mensen in dienst.

The Valence Group
Paul Lakind, 212-847-7339