SmartStream Introduceert een nieuwe kunstmatige intelligentiemodule om gemiste betalingen en ontvangstbewijzen te registreren

LONDEN--()--SmartStream Technologies, de aanbieder van TLM® -oplossingen voor financieel Transaction Lifecycle Management (TLM®), heeft vandaag een proof of concept voltooid voor een kunstmatige intelligentie (AI) en een automatische leermodule binnen de bestaande TLM Cash and Liquidity Management-oplossing voor ontvangst- en betalingsbewijzen – van essentieel belang voor elk bedrijf op het gebied van liquiditeitsrisico’s en rapportage.

Technologie die voldoet aan de marktvraag naar het voorspellen van liquiditeit is de ruggengraat van SmartStream’s intraday liquiditeitsbeheeroplossing. De volgende fase van de ontwikkeling van de oplossing is het voorspellen van de vereffening van de cashflows. SmartStream heeft samen met haar klanten gewerkt aan een proof of concept voor profilering en voorspelde intraday settlement activiteiten, waaronder gemiste betalingen en de identificatie van ontvangsten die gepland zijn voor afwikkeling binnen de huidige datum.

Mark Roth, CMO, SmartStream – New York
Email: mark.roth@smartstream-stp.com