Momenta Ventures investeert in IoT connectiviteitsbedrijf Thingstream

Thingstream ontvangt een strategische investering van Momenta Ventures om de doorstroming naar de markt te versnellen en toe te werken naar een Serie A financieringsronde

ZURICH--()--Met Thingstream, dat zich eerder dit jaar met succes van zijn incubatiebedrijf Myriad Group afscheidde, markeert de investering van Momenta Ventures een belangrijke mijlpaal in de schaalvergroting. “We zijn blij dat we Momenta Ventures aan boord hebben. Hun diepgaande kennis van de digitale sector en hun betrokkenheid bij Low Power, Wide Area Networks (LPWAN) is uniek. Momenta’s investering in Thingstream is een belangrijke bevestiging van onze missie om de onderneming via LPWAN met elkaar te verbinden en zo het potentieel van het IoT te ontsluiten”, zegt Philipp Bolliger, CEO Thingstream.

Press contact for Thingstream:
Dan Walsh
MUSTARD PR
dan@mustardpr.com

Press contact for Thingstream:
Dan Walsh
MUSTARD PR