Mobidiag ondertekent nieuwe internationale overeenkomsten voor de distributie van haar Amplidiag®- en Novodiag®-diagnostische oplossingen

Overeenkomsten ondertekend in Polen, Oekraïne, Roemenië en Israël, met meer in bespreking

ESPOO, Finland--()--Mobidiag Ltd., een bedrijf voor moleculaire diagnostiek met complementaire platforms voor antimicrobiële resistentie en andere gebieden waar onvervulde diagnoses nodig zijn, kondigt vandaag aan dat het nieuwe exclusieve overeenkomsten heeft gesloten met internationale partners voor de distributie van zijn Amplidiag® en Novodiag®-producten in Europa en het Midden-Oosten.

Mobidiag heeft exclusieve overeenkomsten getekend voor de distributie van Amplidiag® en Novodiag® met ALAB Ltd. voor Polen en Oekraïne, BIOgenetiX voor Roemenië en Theranostica Ltd. voor Israël.

Tuomas Tenkanen, CEO van Mobidiag, zei: “We zijn zeer verheugd dat we onze commerciële aanwezigheid verder hebben uitgebreid naar andere internationale gebieden. Onze zeer veelzijdige en aanvullende diagnostische oplossingen van Amplidiag® en Novodiag® blijven internationaal aan kracht winnen.”

Johanna Sarapää, Marketing Communications
+358 10 2054 771