Digitale Werkplaats: Autodoc lanceert het Autodoc Club Innovatief Platform voor de Autodoc Club

BERLIJN--()--Autodoc, de maatstaf in de onlineverkoop van auto-onderdelen in Europa, biedt haar klanten en geïnteresseerden nu een innovatief platform voor het onderhoud van hun eigen auto aan onder de naam “Autodoc Club”. Dankzij zijn functies is hij uniek op de markt. Het platform, dat beschikbaar is in 26 Europese landen, bevat meer dan 1.300 professionele PDF-reparatie-instructies in alle nationale talen, plus 2.240 gedetailleerde video tutorials. Daarnaast is er nog een hele reeks andere nuttige functies, zoals het geïntegreerde onderhoudsprotocol voor uw eigen auto. Dit opent nieuwe mogelijkheden om reparaties te plannen en de kosten te beheersen. De Autodoc Club-app is gepland voor de release van Android- en iOS-besturingssystemen begin 2020 en bundelt op mobiele apparaten alle functies van de Club-website voor smartphone- en tablet-gebruikers.

Thomas Casper

Head of Press and Public Relations & Communication