KidKraft kondigt de benoeming aan van Todd Whitbeck als Chief Financial Officer

DALLAS--()--KidKraft, Inc. (,,KidKraft”) kondigde vandaag aan dat Todd Whitbeck, een door de wol geverfde stafmedewerker met meer dan 30 jaar ervaring in financiën en collectieve ontwikkeling, met onmiddellijke ingang is benoemd tot Chief Financial Officer.

Whitbeck heeft een bewezen staat van dienst op het gebied van financiële expertise en operationeel leiderschap in een diverse achtergrond van publieke en private bedrijven, met eerder succes bij MidOcean Partners, de private equity-onderneming die KidKraft bezit. Hij zal toezicht houden op de wereldwijde financiële activiteiten en nauw samenwerken met de CEO van KidKraft aan voortdurende groei en internationale expansie, terwijl het bedrijf voortbouwt op een 50-jarige erfenis in de speelgoed- en jeugdproductenindustrie. Whitbeck zal rechtstreeks rapporteren aan Geoff Walker, Chief Executive Officer.

Litzky Public Relations on behalf of KidKraft
Kelsey Wheeler