AM Property Holding stelt financiering veilig voor het 200.000 vierkante meter tellende Long Island Technology Center

Strategische financiering en nieuwe leiderspositie 1025Connect for Accelerated Growth

WESTBURY, N.Y.--()--AM Property Holding Corp. kondigde de succesvolle voltooiing van een $21 miljoen kredietfaciliteit voor 1025OCR, zijn 200.000 vierkante meter tellende technologiecentrum dat aan 1025 Old Country Road in Westbury, New York. wordt gevestigd. De transactie werd geleid door Metropolitan Bank en de Steel Harbor als deel van een herkapitalisatie en een strategisch financieringsprogramma om de versnelde groei bij 1025OCR en 1025Connect, de eerste carrier-neutrale interconnectiefaciliteit met directe toegang tot de systemen van de onderzeese kabel en de aardse vezelnetwerken die bij 1025OCR worden gevestigd te stimuleren.

iMiller Public Relations for 1025Connect
Ilissa Miller