Syniverse en Telefónica werken samen om nieuwe veilige wereldwijde berichtendienst aan te bieden

Cloud-Based Text Messaging Service zal de veiligheid van tekstberichten bij cyberaanvallen verbeteren; Hiermee kunnen merken berichten beveiligen

VALENCIA, Spanje--()--Op de GSMA WAS#10 conferentie en expositie heeft Syniverse, ‘s werelds meest verbonden bedrijf, aangekondigd dat het een veilige wereldwijde berichtenoplossing ontwikkelt die is ontworpen om merken te helpen tekstberichten vrij te houden van inherente beveiligingsrisico’s die worden weergegeven bij het verzenden van berichten via internet zonder de juiste gebruikersauthenticatie.

Om te beschermen tegen kwetsbaarheden in sms-berichten, werkt Syniverse samen met Telefónica om bedrijven een wereldwijd cloud-based messaging platform aan te bieden dat over een privé-netwerk loopt met end-to-end encryptie van actuele berichten en berichten in transit. Het netwerk werkt los van het openbare internet met behulp van privéadresseringsschema’s die het onzichtbaar maken voor kwaadwillenden.

Kevin Petschow
Syniverse
+1.813.637.5084
kevin.petschow@syniverse.com