Innovatie geleverd: Resco lanceert herfstupdate tijdens keynote op resco.next 2019

Innovation delivered – Resco (Photo: Business Wire)

ROME--()--Resco, de toonaangevende leverancier van enterprise mobiliteitsoplossingen voor Microsoft Dynamics 365 en Salesforce, heeft vandaag officieel de Autumn Update 2019 geïntroduceerd op haar jaarlijkse resco.next conferentie in Rome.

De release is een van de belangrijkste van Resco, aangezien het een jaar geleden is dat het bedrijf officieel begon met de uitbreiding van haar productportfolio met Resco Inspections, gevolgd door Resco Routes. Het levert belangrijke nieuwe mogelijkheden voor die twee, evenals voor het Mobile Business Apps Platform van het bedrijf.

Onze herfstupdate versterkt Resco’s betrokkenheid bij innovatie die de productiviteit van het bedrijf bevordert. Het bevat ook een aantal functies die Resco-producten uitbreiden naar smartwatches“, bevestigt Miro Pomsar, CEO van Resco.

Resco Media Relations
Robert Feldmar