H.I.G. Europa neemt Meyra Group en Alu Rehab over om toonaangevende fabrikant van mobiliteitshulpmiddelen in Europa te vormen

HAMBURG--()--H.I.G. Capital (“H.I.G.”), een toonaangevende wereldwijde private equity investeringsmaatschappij met meer dan EUR 31 miljard aan eigen vermogen onder beheer, is verheugd aan te kondigen dat een gelieerde onderneming definitieve overeenkomsten heeft getekend voor de overname van Meyra Group S.A. en Alu Rehab A/S. Met de steun van H.I.G. zullen beide bedrijven zich verenigen tot een nieuwe toonaangevende fabrikant van mobiliteitshulpmiddelen in Europa. De transactie is onderworpen aan de goedkeuring van de bevoegde antitrustautoriteiten en zal naar verwachting eind 2019 worden afgerond.

Dr. Holger Kleingarn
Managing Director