Nieuw Brightline Transformation Compass begeleidt organisaties bij het succesvol navigeren van transformatie-initiatieven

De gratis playbook biedt senior executives een uitgebreide, industrie-agnostische en schaalbare aanpak die toepasbaar is op elk type transformatie-initiatief

NEWTOWN SQUARE, Pa.--()--De noodzaak voor wereldwijde organisaties om flexibel en responsief te zijn in een digitaal tijdperk wordt algemeen erkend, maar toch hebben leiders van grote wereldwijde organisaties nog steeds moeite met het uitvoeren van transformatie-initiatieven. De Wall Street Journal rapporteerde onlangs over een onderzoek onder bestuurders, CEO’s en senior executives dat aantoonde dat transformatie hun grootste risico was in 2019. Het onderzoek, uitgevoerd door het NC State Enterprise Risk Management Initiative, voorspelde dat de grootste risico’s voor organisaties in 2019 zouden bestaan uit “bestaande activiteiten die voldoen aan de prestatieverwachtingen” en “concurrentie met ‘born digital’ bedrijven”. Om te kunnen concurreren met hun nieuwe digitale concurrenten, moeten organisaties snel transformeren.

Tahirou Assane
Director of Operations, Brightline Initiative