Nieuwe Premium Mobile Processor en 5G Modem onthuld tijdens Samsung Tech Day

Exynos 990 en Exynos Modem 5123 van Samsung met 7nm- EUV-technologie

De nieuwe mobiele oplossingen zullen de mobiele apparaten van morgen in staat stellen om ongekende prestaties en efficiency te leveren

SAN JOSE, Californië--()--Samsung Electronics, een wereldleider in geavanceerde halfgeleidertechnologie, kondigde vandaag tijdens de Samsung Tech Day 2019 twee siliconenproducten aan die specifiek zijn afgestemd op toekomstige mobiele apparaten die intensief gebruik zullen maken van toepassingen op het gebied van video en kunstmatige intelligentie (AI) en 5G-communicatie.

Zowel de Exynos 990 premium mobiele processor als de ultrasnelle 5G Exynos Modem 5123 maken gebruik van de meest geavanceerde 7-nanometer (nm) procestechnologie die gebruik maakt van extreem ultraviolet (EUV) om ongekende prestaties en versnelde productontwikkelingsopties voor mobiele fabrikanten te bieden.

Ujeong Jahnke
Samsung Semiconductor Europe GmbH