Xinhuanet: Wereldleiders op het gebied van internet sci-tech prestaties onthuld en zes pilot-zones op nationaal niveau aangekondigd op 6e World Internet Conference

6th World Internet Conference Wuzhen Summit (Photo: Business Wire)

WUZHEN, China--()--Vijftien van ‘s werelds grootste wetenschappelijke en technologische prestaties in de internetsector werden onthuld en zes nationale pilot-zones werden aangekondigd op 20 oktober 2019 op de 6e World Internet Conference gehouden in de rivierenstad Wuzhen in de Oost-Chinese provincie Zhejiang.

De prestaties, geselecteerd door een groep van 39 deskundigen uit de hele wereld, omvatten AI, 5G, cloud computing, digitale productie, industrieel internet en andere internetgerelateerde gebieden. Onder hen zijn Huawei’s Kunpeng 920 processor, Baidu’s open-source platform voor deep learning PaddlePaddle, Alibaba’s cloud database POLARDB, Tesla’s volledige self-driving chip, Microsoft MAchine Reading COmprehension Dataset, het Duitse softwarebedrijf SAP’s diepgaande toepassing van AI in intelligente ondernemingen, en Tsinghua University’s hybride Tianjic-architectuur naar kunstmatige algemene intelligentie.

Wei Wang
wangwei@xinhuaeurope.com