Ontex kondigt de details aan voor haar Q3 2019 trading update en conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV (BSE:ONTEX), een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg, zal haar trading update voor het derde kwartaal 2019 om 7.00 uur (CET) / 6.00 uur (UK) aankondigen op woensdag 6 november 2019. Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conference call voor beleggers en analisten op woensdag 6 november 2019 om 9.00 uur (CET) / 8.00 uur (UK). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conference call beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 vóór het begin van de conference call inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conference call:

Frankrijk

+33 (0) 1 76 77 22 57

Duitsland

+49 (0) 69 2222 2018

Verenigd Koninkrijk

Verenigde Staten

+1-323-994-2093

Bevestigingscode

Inbelnummers voor de herhaling

Frankrijk

+33 (0) 1 70 48 00 94

Duitsland

+49 (0) 69 2000 1800

Verenigd Koninkrijk

Verenigde Staten

+1 719-457-0820

Bevestigingscode

Over Ontex
Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.
Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 21 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.
Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

VRAGEN VAN BELEGGERS

Philip Ludwig