TeleSign breidt de wereldwijde diensten uit via een partnerschap met Proximus

Overbrugt de kloof om klanten te beveiligen met de wereldwijde telecommunicatie scorende data engine en levert zo een verbeterde gebruikerservaring

LOS ANGELES--()--TeleSign, leider in authenticatie- en communicatiediensten, een volle dochteronderneming van BICS, kondigt vandaag een nieuw partnerschap aan met Proximus, het grootste telecommunicatiebedrijf in België. Deze samenwerking zorgt dat TeleSign’s portfolio van fraudegevoelige producten beschikbaar komt voor regionale en internationale bedrijven in België.

Aangezien het ecosysteem van de mobiele identiteit wereldwijd snel blijft evolueren, is het belangrijker dan ooit dat bedrijven zorgen voor de krachtigste authenticatie- en verificatiemaatregelen om de eindgebruikersaccounts te beveiligen en fraude te voorkomen, vooral in de financiële sector. Volgens PwC heeft bijna twee derde (65%) van de bedrijven in België de afgelopen twee jaar te maken gehad met economische criminaliteit, tegenover minder dan de helft (49%) wereldwijd.

Proximus Press Relations department:
Fabrice Gansbeke +32 472 050 702
Haroun Fenaux +32 476 600 333

TeleSign Media Contacts:
TeleSign
press@telesign.com

Caitlin Noll, PAN Communications
+1 415-544-7200
telesign@pancomm.com

Proximus Press Relations department:
Fabrice Gansbeke +32 472 050 702
Haroun Fenaux +32 476 600 333