CES Unveiled in Parijs accentueert opkomende technologie en kunstmatige intelligentie

Voorzitter van de raad van bestuur van Daimler AG & hoofd van Mercedes-Benz Cars houdt keynote op CES; officiële CES 2020 preview event kondigt 33 Franse Innovation Honorees aan

PARIS--()--De Consumer Technology Association (CTA)® heeft vandaag verschillende aankondigingen gedaan tijdens CES Unveiled in Parijs, een officieel CES® 2020 preview event. Executives, invloedrijke media en prominente influencers uit de industrie kwamen bijeen om de laatste Europese innovaties te vieren en een preview van CES 2020 te ervaren.

Als onderdeel van bredere updates in de aanloop naar CES 2020, kondigde CTA aan dat Daimler’s Ola Källenius, voorzitter van de Raad van Bestuur van Daimler AG & hoofd van Mercedes-Benz Cars, op maandag 6 januari om 20.30 uur in het Park Theater in het Park MGM Hotel in Las Vegas, NV een CES 2020 keynote zal geven.

Justin Siraj
703-907-7415